مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-28اقتصادي

انتقاد تند مسیح مهاجری از دولت و مجلس


آیا حکمرانان ما نمی دانند در شرایطی که تورم افسارگسیخته امان کارمندان را بریده، ثابت ماندن میزان معافیت مالیاتی در 10 میلیون تومان به معنای وارد شدن فشار مضاعف بر آنان است؟! کشوری که نفت و گاز فراوان دارد و از انواع ثروت ها برخوردار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اقدامات مشترک مجلس و دولت در زمینه بالا بردن هزینه زندگی مردم که در روز های اخیر به شکل های مختلف بروز کرده و می کند، این واقعیت تلخ را نشان می دهد که گویا کارگزاران و حکمرانان از مشکلات معیشتی مردم خبر ندارند و یا اگر خبر دارند نمی خواهند به حل این مشکلات بپردازند.

 افزایش سن بازنشستگی، خودداری از تغییر میزان معافیت مالیاتی کارمندان، اخذ مالیات از کشاورزان، اخذ یورو به عنوان عوارض خروج از کشور، بی عملی در برابر هجوم روزافزون بدون مجوز اتباع افغانی که هزینه سنگینی را بر اقتصاد کشور تحمیل می کند و دود آن مستقیماً به چشم عموم مردم می رود و.

از مواردی هستند که آینده معیشتی قشر متوسط و پایین جامعه را با مشکلات روزافزون مواجه می کنند.

مشکلات ناشی از این قبیل تصمیمات، برای اقشار ضعیف قابل تحمل نیستند و این احتمال وجود دارد که اجرای چنین تصمیماتی اعتراضاتی را باعث شوند که قابل کنترل نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند مسیح مهاجری از دولت و مجلس

انتقاد تند مسیح مهاجری از دولت و مجلس