مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-01اجتماعي

بند هوشمند پلیس بر پای سارقان


حدود دو ماه پس از آنکه پلیس از «رصد هوشمند سارقان» برای کاهش و کنترل سرقت در کشور خبرداد، به نظر می رسد که استفاده از «پابندهای الکترونیک» یکی از جدی ترین ابزارها برای رصد هوشمند سارقان است.

- حدود دو ماه پس از آنکه پلیس از رصد هوشمند سارقان برای کاهش و کنترل سرقت در کشور خبرداد، به نظر می رسد که استفاده از پابندهای الکترونیک یکی از جدی ترین ابزارها برای رصد هوشمند سارقان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مبارزه با سرقت یکی از اصلی ترین اولویت های سردار احمدرضا رادان، پس از انتصاب به عنوان فرمانده فراجا بود.

به طوریکه با آغاز فرماندهی رادان در راس فراجا، یکی از مواردی که در از همان ابتدا مورد تاکید بسیار قرار گرفت، موضوع برخورد با پدیده سرقت و سارقان بود.

سرانجام نیز از اواخر بهمن ماه طرح ویژه برخورد با سارقان در سراسر کشور به عنوان اولین طرح رسمی اجرا شده در دوران فرماندهی جدید فراجا به مرحله اجرا درآمد.

در این طرح؛ قرارگاه مبارزه با سرقت هم که از اوایل سال 1393 تشکیل شده بود، تقویت شده و با برخی تغییرات و اصلاحات به فعالیت خود ادامه داد.

از جمله تغییرات این بود که سردار احمدرضا رادان به عنوان فرمانده قرارگاه و سردار محمد قنبری، رییس پلیس آگاهی فراجا نیز به عنوان دبیر این قرارگاه فعالیت خود را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بند هوشمند پلیس بر پای سارقان

بند هوشمند پلیس بر پای سارقان