مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-25اقتصادي

الحاق به محدوده شهرهای خراسان شمالی با افق 20 ساله


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: الحاق به محدوده شهرهای استان برای افق 20 ساله از اولویت های این اداره کل است و برای این کار فلوچارتی تهیه کردیم که فرآیند الحاق به صورت هفتگی رصد خواهد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: الحاق به محدوده شهرهای استان برای افق 20 ساله از اولویت های این اداره کل است و برای این کار فلوچارتی تهیه کردیم که فرآیند الحاق به صورت هفتگی رصد خواهد شد.

سیدعلی میرکریمی در جلسه شورای مسکن شهرستان راز و جرگلان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در شهر راز بیش از 400 نفر، در شهر غلامان 200 نفر و در شهر یکه صعود نیز 400 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و در افق 20 ساله در شهر راز نیاز به الحاق 80 هکتار زمین، برای شهر غلامان 50 هکتار و برای شهر یکه صعود نیز به 40 هکتار زمین نیاز داریم.

دبیر شورای مسکن استان اضافه کرد: هدف، توسعه متوازن شهرهای استان متناسب با رشد جمعیت شهری و توجه به موضوعات آمایش سرزمین است که این موضوع نیاز به همکاری و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاه های صاحب زمین و مردم دارد.

وی افزود: همچنین براساس سخنان ریاست جمهوری، در تحقق طرح نهضت ملی مسکن همه دستگاه ها موظف به همراهی و انجام وظایف مربوط به حوزه خود بوده و اداره کل راه و شهرسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق به محدوده شهرهای خراسان شمالی با افق 20 ساله

الحاق به محدوده شهرهای خراسان شمالی با افق 20 ساله