مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-06دانش

جذب سرباز امریه، ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری + شرایط


بنیاد ملی نخبگان در فراخوانی از مشمولان فارغ التحصیل مقطع دکتری یا کارشناسی ارشد دعوت کرد تا با اعلام سوابق خود، آمادگی خود را برای گذراندن دوره خدمت سربازی در قالب امریه اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بنیاد ملی نخبگان، فراخوان جذب سرباز بنیاد ملی نخبگان در قالب امریه ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری منتشر شد.

شرایط ضروری اولیه متقاضیان امریه بنیاد ملی نخبگان به شرح زیر است: شرایط عمومی: 1- اولویت با نخبگان و استعدادهای برتر (استفاده از تسهیلات بنیاد) 2- آشنایی به امور مرتبط با نخبگان، استعدادهای برتر و اجتماعات نخبگانی 3- فعال و تلاشگر شرایط اختصاصی: 1- حداقل مدرک مقطع کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاه های دولتی با حداقل معدل 16 2- عدم غیبت در اخذ برگه آماده به خدمت 3- حداقل تا تاریخ اعزام، 6 ماه زمان داشته باشند.

4- عدم وجود کسری خدمت و تقاضای استفاده از آن 5- بومی استان تهران (ساکن تهران) متقاضیان می توانند خلاصه سوابق خود را  تا پایان آذرماه جهت بررسی به نشانی ایمیل  apply@bmn.

ir ارسال کنند.

شایان ذکر است، در صورت تایید شرایط اولیه، از داوطلبان جهت مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد و افراد امریه در امور ستادی بنیاد به صورت تمام وقت بکارگیری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرباز امریه، ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری + شرایط

جذب سرباز امریه، ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری + شرایط