مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-27اقتصادي

350 هزار فقره وام 350 میلیون تومانی برای روستاییان


قرار است وام 350 میلیون تومانی مسکن روستایی از پایان آذر به متقاضیان پرداخت شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن روستایی از پایان آذرماه در کشور خبر داد و گفت: برای اولین بار در دولت سیزدهم پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی به منظور ساخت مسکن روستایی به تصویب رسید.

غلامرضا صالحی اظهار کرد: با هماهنگی و اقدام خوبی که در حوزه روستایی در زمینه پرداخت تسهیلات اتفاق افتاد برای اولین بار در دولت سیزدهم پرداخت وام 350 میلیون تومانی به تصویب رسید.

وی افزود: براساس آنچه مصوب شده قرار است پرداخت تعداد 350 هزار فقره وام 350 میلیون تومانی به منظور ساخت مسکن هایی روستایی انجام شود.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: بحث صدور ضمانت نامه این تسهیلات، از سوی بانک مرکزی در دست پیگیری است و امیدواریم با همکاری بانک مرکزی بتوانیم این ضمانت نامه را برای بانک ها دریافت کنیم.

صالحی ادامه داد: امیدواریم از پایان آذرماه امسال شاهد پرداخت وام 350 میلیون تومانی به منظور ساخت مسکن های روستایی در کشور باشیم.

وی با اشاره به تلاش برای تامین مسکن افراد فاقد مسکن در روستاهای کشور خاطرنشان کرد: این اتفاق و تسهیلات در تولید مسکن روستایی و تامین مسکن خانوارهای روستایی کمک خوبی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار فقره وام 350 میلیون تومانی برای روستاییان

350 هزار فقره وام 350 میلیون تومانی برای روستاییان