مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-07ورزشي

سرمربی ذوب آهن: آقای حدادی خیلی دوست داریم در کنار ما باشی


خیلی دوست داریم که حامد حدادی کنار ما باشد اما او خودش باید تصمیم بگیرد، مشکلی وجود ندارد و ما منتظر هستیم، به عنوان مربی حرف دل خود را زدم و امیدوارم باشگاه هم اقدامات لازم را انجام دهد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از برتری مقابل مهرام تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم که در دیداری که با رقیب سنتی و دیرینه خود داشتیم به برتری دست یافتیم، البته این نتیجه از ارزش های دو تیم چیزی کم نمی کند؛ مهرام تیم بزرگی است، کادر و بازیکنان بزرگی دارد، خوشحالم بازیکنانم کار هایی که باید انجام می دادند را انجام دادند و نتیجه بازی را کسب کردیم.

وی افزود: این برد را به هواداران تقدیم می کنم، لیاقت تیم ما بسیار بالاتر از این ها است، در شروع بازی در کار دفاعی خوب نبودیم، ولی به مرور که جلو رفتیم، در کار دفاع بهتر عمل کردیم، خوشحالم که در روند بازی نیز این وضعیت ادامه پیدا کرد.

حاتمی در خصوص از دست رفتن بیش از اندازه پرتاب های 3 امتیازی بازیکنانش گفت: بسکتبال است، یک روز توپ وارد سبد می شود و یک روز این اتفاق نمی افتد، خوب است که در زمانی که باید این اتفاق رخ داد.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با تاثیرگذاری بازیکنان خارجی خود گفت: تمام بازیکنان خارجی لیگ تاثیرگذار هستند، کاردوست مقابل باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی ذوب آهن: آقای حدادی خیلی دوست داریم در کنار ما باشی

سرمربی ذوب آهن: آقای حدادی خیلی دوست داریم در کنار ما باشی