مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-08پزشكي

وزیر بهداشت: 99 درصد دارو ها داخل کشور تولید می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 99 درصد داروها ، 50 درصد مواد اولیه مورد نیاز ساخت دارو و 44 درصد تجهیزات پزشکی داخل کشور تولید می شود که باید این رقم ها را به 100 درصد رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا بهرام عین اللهی پنجشنبه شب با حضور در خوابگاه دانشجویی دارا و سارا دانشگاه علوم پزشکی البرز و دیدار و گفت و گوی صمیمی با دانشجویان بیان کرد: وضعیت دانشجویان دوران انقلاب با رژیم پهلوی قایل مقایسه نیست چدا که هم اینک شرایط مملکت به گونه ای است که قوی ترین حوزه سلامت منطقه مربوط به جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآوری کرد: اوایل انقلاب در منطقه کرج و مناطق اطراف آن چند پزشک هندی و پاکستانی به سختی پیدا می شد و مردم برای درمان آلام خود دچار مضیقه شده و مجبور به عزیمت به خارج کشور بودند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اما هم اینک تنها در زمینه چشم پزشکی پیوند قرنیه و لیزر صورت می گیرد و هیچ روش درمانی در جهان نیست که در ایران انجام نشده باشد.

عین اللهی اظهار کرد: سرعت پیشرفت در حوزه پزشکی بالا است بنابراین دانشجویان باید خود را با این سرعت تطبیق داده و به نحوه دریافت اطلاعات، کسب علم و دانش آگاهی یابند.

وی گفت: دانشجویان حتی پس از دانش آموختگی باید نسبت به کسب علم و دانش اهتمام ورزند چراکه انتظار کشور از دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: 99 درصد دارو ها داخل کشور تولید می شود

وزیر بهداشت: 99 درصد دارو ها داخل کشور تولید می شود