مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-28دانش

موافقت با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی در دانشگاه بیرجند


معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل سازمان امور دانشجویان، با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی (آزفا) برای دانشجویان و زبان آموزان بین المللی در دانشگاه بیرجند موافقت کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل سازمان امور دانشجویان، با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی (آزفا) برای دانشجویان و زبان آموزان بین المللی در دانشگاه بیرجند موافقت کرد.

معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل سازمان امور دانشجویان، طی نامه ای به رییس دانشگاه بیرجند، با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی در دانشگاه بیرجند موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، در این نامه آمده است؛ عطف به نامه شماره 5224 مورخ 2 آبان 1402 مبنی بر تقاضای دانشگاه بیرجند در خصوص راه اندازی مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، پیرو بررسی به عمل آمده در اداره کل امور دانشجویان بین الملل، موضوع در جلسه کارگزوه جذب و پذیرش مورخ 29 آبان ماه جاری مطرح و به شرط رعایت مفاد مندرج در شیوه نامه اجرایی مراکز آموزش زبان فارسی، با فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی جهت دانشجویان و زبان آموزان بین المللی به مدت دو سال موافقت نهایی گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی در دانشگاه بیرجند

موافقت با ایجاد و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسی در دانشگاه بیرجند