مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-22سياسي

مدیرکل آژانس : موافقتنامه جامع پادمان به طور کامل در ایران اجرا می شود


هرچند بدلیل محدودیت هایی که ایران پس از توقف بسیاری از بندهای اتمی ذیل برجام ایجاد کرده و تدابیری را که تحت بیانیه مشترک 4 مارس توافق شد، - رافائل گروسی گفت: هرچند بدلیل محدودیت هایی که ایران پس از توقف بسیاری از بندهای اتمی ذیل برجام ایجاد کرده و تدابیری را که تحت بیانیه مشترک 4 مارس توافق شد، اجرا نمی کند، اما ما موافقتنامه جامع پادمان را به طور کامل اجرا می کنیم.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاها درباره روند اجرای توافق با ایران برای حل وفصل مسائل پادمانی و تدابیر جبرانی ایران در برجام، تصریح کرد که موافقتنامه جامع پادمان (CSA) به طور کامل در ایران اجرا می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رافائل گروسی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست فصلی شورای حکام به خبرنگاران در وین گفت: هرچند بدلیل محدودیت هایی که ایران پس از توقف بسیاری از بندهای اتمی ذیل برجام ایجاد کرده و تدابیری را که تحت بیانیه مشترک 4 مارس توافق شد، اجرا نمی کند، اما ما موافقتنامه جامع پادمان را به طور کامل اجرا می کنیم.

  ایران پس از امضای برجام در سال 1394 با هدف لغو تحریم های ظالمانه، به عنوان کشوری مسئولیت پذیر، تعهدات خود را بدون عیب و نقص اجرا کرد و این مساله در 16 گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد تایید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آژانس : موافقتنامه جامع پادمان به طور کامل در ایران اجرا می شود

مدیرکل آژانس : موافقتنامه جامع پادمان به طور کامل در ایران اجرا می شود