مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-03اقتصادي

تشکیل 293 تعاونی مسکن جهش کارگری در 25 استان


طبق گزارش ها 293 تعاونی مسکن جهش کارگری در 25 استان کشور با ظرفیت احداث بیش از 75 هزار واحد مسکونی تشکیل شده و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است که قرارگاه ویژه مسکن کارگران با هدف تأمین زمین و کاهش هزینه های تمام شده ذیل شورای سیاست گذاری مسکن .

- طبق گزارش ها 293 تعاونی مسکن جهش کارگری در 25 استان کشور با ظرفیت احداث بیش از 75 هزار واحد مسکونی تشکیل شده و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است که قرارگاه ویژه مسکن کارگران با هدف تأمین زمین و کاهش هزینه های تمام شده ذیل شورای سیاست گذاری مسکن وزارت تعاون ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برابر قانون اساسی کشورمان داشتن مسکن حق هر فرد و خانواده ایرانی است و دولت ها طبق این اصل موظف به تامین مسکن شده اند.

در اصل 31 قانون اساسی دولت موظف است با رعایت اولویت برای کسانی که نیازمندترند به ویژه کارگران و روستانشینان زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.

در طول سال های گذشته و در راستای تامین مسکن برای خانوارها طرح های متعددی به جهت خانه دار کردن اقشار جامعه پیش بینی شد که از جمله آنها طرح مسکن مهر و طرح مسکن ملی بوده است.

به موازات اجرای طرح مسکن ملی، طرح مسکن کارگری و ساخت مسکن در شهرک های صنعتی نیز در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 293 تعاونی مسکن جهش کارگری در 25 استان

تشکیل 293 تعاونی مسکن جهش کارگری در 25 استان