مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-29اجتماعي

مانور زلزله دانش آموزان را با فرهنگ ایمنی آشنا می کند


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه با برگزاری مانور زلزله در مدارس، دانش آموزان با فرهنگ ایمنی آشنا می شوند، گفت: همچنین دانش آموزان با نحوه پناه گیری صحیح و چگونگی خروج اضطراری در هنگام زلزله را یاد می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ظهر امروز در بیست و پنجمین دوره مانور سراسری زلزله با شعار مدرسه ایمن، جامعه و تاب آور که در هنرستان فنی و حرفه ای مهدوی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه جغرافیای طبیعی ما در پهنه ایران اسلامی در شرایطی قرار گرفته است که مخاطرات طبیعی در آن غیر قابل اجقابل اجتناب است، اظهار داشت: در کشور نزدیک 40 نوع مخاطره وجود دارد که چندین نوع آن در استان زنجان است، از جمله اینکه استان زنجان روی گسل زلزله قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 7 هزار زلزله در کشور ثبت شده است که 185 زلزله بالای 4 ریشتر بود، گفت: این آمار نشان می دهد که باید در هر لحظه آمادگی مقابله با زلزله را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در کشور برای مقابله با مخاطرات طبیعی به ویژه زلزله راهکارهای اندیشیده شده است، ادامه داد: چندین دستگاه متولی از جمله هلال احمر و آتش نشانی به طور مستمر در حال آموزش و تمرین در مقابله با بلایای طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور زلزله دانش آموزان را با فرهنگ ایمنی آشنا می کند

مانور زلزله دانش آموزان را با فرهنگ ایمنی آشنا می کند