مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-27اقتصادي

دسترسی 31 هزار مشترک جدید به آب شرب سالم و بهداشتی فراهم شد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: دسترسی 31 هزار مشترک جدید به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در سطح شهرها و روستاهای استان فراهم شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: دسترسی 31 هزار مشترک جدید به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در سطح شهرها و روستاهای استان فراهم شد.

حسین امامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این تعداد مشترک طی سال جاری با خرید انشعاب و یا تصحیح قرارداد در امر واحد شماری تحت پوشش خدمات شرکت آبفا خراسان رضوی قرار گرفتند.

وی تعهد سال 1402 آبفا در بخش فروش انشعاب جدید و تصحیح قراردادهای حوزه آب شرب را جمعاً 56 هزار و 974 فقره اعلام و اظهار کرد: 55 درصد این رقم محقق شده است.

به گفته امامی با احتساب این عدد تعداد انشعابات آب در سطح استان از مرز یک میلیون و 315 هزار فقره گذشت.

وی همچنین گفت: در همین مدت 12 هزار و 164 فقره انشعاب فاضلاب در شهرهای نیشابور، سبزوار، گلبهار، تربت حیدریه، طرقبه، شاندیز و گناباد فروش رفته و یا واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی تأکید کرد: تلاش زیادی برای تسریع در گردش فروش و نصب انشعابات در راستای اجرای تعهد، افزایش رضایت مندی مشترکین، دسترسی آسان به آب آشامیدنی بهداشتی و جلوگیری از تخلفات احتمالی از جمله نصب انشعاب های غیرمجاز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 31 هزار مشترک جدید به آب شرب سالم و بهداشتی فراهم شد

دسترسی 31 هزار مشترک جدید به آب شرب سالم و بهداشتی فراهم شد