مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:112023-12-13اقتصادي

خسارت آتش سوزی اخیر منطقه ویژه بیرجند هزار میلیارد تومان برآورد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، امروز در نشست خبری اظهارداشت: ماموریت عملیاتی مدیریت حادثه آتش سوزی مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند پایان یافته و اکنون شرایط پایدار است.

وی افزود: بعد از آخرین مرحله اطفای حریق که صبح روز گذشته انجام شد، امروز بازدید میدانی انجام دادیم و ماموریت ما پایان یافته است، از این پس اگر حادثه ای روی داد باید حادثه جدید تلقی کنیم.

وی گفت: در مجموع مدیریت دقیق، کارشناسی، علمی و منطقی در حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی با توجه به شرایط حادثه صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی وقوع این حادثه در استان را نادر عنوان و اظهارکرد: آتش سوزی میعانات گازی شرایط خاص خود را دارد و امکانات آتش نشانان شهرداری بیرجند در حد مدیریت حوادث شهری است و در حد مدیریت حادثه آتش سوزی مینی پالایشگاه و مهار آتش ناشی از میعانات گازی نبود.

عباس زاده از مدیریت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به عنوان یکی مانور عملی یاد کرد که اعضای ستاد مدیریت بحران توانستند خودشان را به خوبی محک بزنند.

وی با اشاره به گلایه مندی خبرنگاران در مورد خروج آنان از جلسه ستاد مدیریت بحران استان که روز دوشنبه بیستم آذر با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: در مجموع ورود افراد غیر مسوول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت آتش سوزی اخیر منطقه ویژه بیرجند هزار میلیارد تومان برآورد شد

خسارت آتش سوزی اخیر منطقه ویژه بیرجند هزار میلیارد تومان برآورد شد