مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-08سياسي

دانشجویان نسبت به کشور احساس مسوولیت داشته باشند


دانشجویان باید نسبت به کشور احساس مسئولیت داشته باشند و همچنین برای جلوگیری از تحریف واقعیت ها، نسبت به تاریخ کشور خود مطالعه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با دانشجویان نخبه و بسیجی کردستان در اداره ل استاندارد استان اظهار داشت: سال 1332 تا سال 1334 سال های پرتلاطم بوده، در 16 آذر سال 1332، دانشجویان آن زمان به اعتراض به حضور معاون رییس جمهور آمریکا در ایران، به کف دانشگاه می آیند و تظاهرات می کنند.

وی گفت: در این اتفاقات بود که نظامیان دانشجویان را به رگبار بستند و از میان آنها سه دانشجو به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: این دانشجویان لزوما همفکر و هم عقیده ما نبودند، اما این اتفاق نکاتی در خود داشت که اکنون برای دانشجویان می تواند چراغ راه باشد.

حجت الاسلام پوزهبی با اشاره به اینکه دانشجویان باید نسبت به کشور احساس مسوولیت داشته باشند، گفت: دانشجویان معترض در آن سال حضور معاون وقت رییس جمهور آمریکا را نماد یک کشور مستکبر می دانستند که باعث ایجاد کودتای 28 مرداد شده و به همین دلیل بود که دانشجویان نسبت به کشور و در مقابل استکبارستیزی احساس مسوولیت داشتند و جان خود را فدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان نسبت به کشور احساس مسوولیت داشته باشند

دانشجویان نسبت به کشور احساس مسوولیت داشته باشند