مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-24سياسي

سردار دقیقی: آمریکا برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران 340 سناریور ترتیب داد


مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جریان آمریکایی برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران 340 سناریور ترتیب داد گفت: از دهه 70 استراتژی ایران به بازدارندگی رسید چراکه باید کاری می کردیم دشمن دست از تهاجم بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سردار حسین دقیقی پیش از ظهر امروز  در همایش بسیجیان در سالن 2 هزاری الغدیر این شهرستان با اشاره به اینکه دوران ضد استبدادی در ایران دوران مبارزه با رژیم های خودکامه از سال 42 تا 57 بود اظهار کرد: این دوران گذشت و با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل مبارزه ضد استعماری آغاز شد و ملت ایران انقلاب کرد تا آزاد و روی پای خود بایستد.

وی با بیان اینکه جریان آمریکایی برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران 340 سناریور ترتیب داد گفت: استکبار توطئه های زیادی نظیر کودتا، غائله کردستان و سیستان و بلوچستان، جنگ تحمیلی، تحریم های خردکننده اقتصادی و فشار حداکثری را اجرا کرد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: استراتژی و راهبرد ایران در بدو پیروزی انقلاب تا به امروز مقاومت و پایداری بوده است یعنی دشمن تهاجم خود را در طول دوران انقلاب قطع نکرد و ایران اسلامی هم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه از دهه 70 استراتژی ایران یک گام به جلو برداشت و به بازدارندگی رسید افزود: باید کاری می کردیم که دشمن دست از تهاجم بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دقیقی: آمریکا برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران 340 سناریور ترتیب داد

سردار دقیقی: آمریکا برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران 340 سناریور ترتیب داد