مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-19اقتصادي

تولید 7 هزار تن مرغ در لرستان تا پایان دی ماه


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه تا پایان دی ماه در تامین و توزیع مرغ در استان مشکلی نخواهیم داشت، گفت: پیش بینی ما این است حداقل تا پایان دی ماه 7 هزار تن مرغ تولید شود که از این تعداد 5 هزار تن نیاز استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید عماد شاهرخی شامگاه سه شنبه در جلسه وبیناری تنظیم بازار دز محل سالن جلسات برگزار شد، بر راه اندازی و نظارت بر سامانه کابوک و تامین مرغ بر اساس سهمیه تعیین شده و نظارت بر سامانه کابوک تاکید کرد و افزود: نکته دیگر فعال کردن GPS خودروهای حمل مرغ تا پایان هفته است، هیچ توجیهی برای عدم نصب GPS قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: مورد دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد تسویه حساب با مرغداران بر اساس مرغ تحویلی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اجرای احکام قطعی، اظهار کرد: اجرای احکام قطعی موضوعی است که به طور جد در دستور کار مسوولان امر قرار دارد، امروز هم رییس کل دادگستری و دادستان در جلسه حفظ حقوق بیت المال بر این نکته تاکید کردند.

 شاهرخی گفت: طبق ماده 15 آیین نامه مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز تمام دستگاه های اجرایی و شهرداری ها مکلف هستند که با جهاد کشاورزی در مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز و جلوگیری از آن همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 7 هزار تن مرغ در لرستان تا پایان دی ماه

تولید 7 هزار تن مرغ در لرستان تا پایان دی ماه