مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-23اجتماعي

اتوبوس کتاب در رفسنجان به راه افتاد/ راه اندازی نخستین کتابخانه دیجیتال


با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، معاون فرماندار رفسنجان، شهردار و اعضای شورای شهر اتوبوس کتاب با شعار «کتاب هایی در اتوبوس آگاهی» راه اندازی شد.

- ایسنا/کرمان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، معاون فرماندار رفسنجان، شهردار و اعضای شورای شهر اتوبوس کتاب با شعار کتاب هایی در اتوبوس آگاهی راه اندازی شد.

مراسم افتتاح اتوبوس کتاب با شعار کتاب هایی در اتوبوس آگاهی دوم آذرماه در آخرین روز از هفته کتاب و کتابخوانی در بوستان معلم رفسنجان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در این مراسم افتتاح اتوبوس کتاب را در رفسنجان اتفاق فرهنگی مهم خواند و گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست چرا که رهبر معظم انقلاب خود کتابخوان حرفه ای هستند و مهمترین دیدارهای ایشان با شعرا، ادبا و نویسندگان است و هر ساله در نمایشگاه کتاب حضور دارند و رفتار رهبری درباره کتاب الگوی رفتاری برای دیگران است.

اکبر خدادادی افزود: راه اندازی اتوبوس کتاب در رفسنجان شروع خوبی است اما باید در ادامه راه، این امر حمایت شود.

وی با بیان این که وجود کتابخانه های دیجیتال نیز نافی کتابخانه های فیزیکی نیست، به مزیت های کتابخانه سیار اشاره و عنوان کرد: تبلیغ کتاب در شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس کتاب در رفسنجان به راه افتاد/ راه اندازی نخستین کتابخانه دیجیتال

اتوبوس کتاب در رفسنجان به راه افتاد/ راه اندازی نخستین کتابخانه دیجیتال