مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-11فناوري

آسیب های حقیقی در فضای مجازی


فضای مجازی برای کودکان دیگر فقط یک ابزار نیست بلکه بخشی اجتناب ناپذیر از سبک زندگی آنهاست.

برای کودکان و افراد نوپایی که برای نخستین بار جست وجو و کاوش خود را در دنیای پهناور اینترنت آغاز کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جام جم، در این بین کاربلد بودن و مهارت توصیف ناپذیر آنان نسبت به فضای مجازی و سایر وسایل ارتباطات جمعی، بی نظیر است، تا جایی که این سؤال مطرح می شود که پدر و مادر ها باید با چه میزان دقت و مراقبت در فضای مجازی از فرزندان شان محافظت کنند تا آن ها آسیبی نبینند؟ با وجود همه امکاناتی که این روز ها در اینترنت فراهم است و با یک گوشی یا لپ تاپ بچه ها می توانند به سراسر دنیا وصل شده یا به انواع بازی ها و نرم افزار ها مرتبط شوند و حتی براساس کنجکاوی، محتوا های نامناسب و بالاتر از سن خودشان را ببینند.

حجم زیاد داده های نامناسب و غیراخلاقی در اینترنت در کنار خطر مجرمان و سوء استفاده کنندگان اینترنتی از کودکان ایجاب می کند تا والدین برای حفاظت و مراقبت از فرزندان خود در فضای مجازی اهمیت بیشتری قائل شوند.

با وجود این که امروزه هم سن استفاده از اینترنت پایین آمده و بچه ها از سنین کم صاحب گوشی و تبلت شده و با اینترنت آشنا می شوند، دغدغه والدین نحوه ایمن سازی این فضا برای کودکان است تا آنان نتوانند به هر قسمتی از آن دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های حقیقی در فضای مجازی

آسیب های حقیقی در فضای مجازی