مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 01:152023-12-06سياسي

16 آذر روز استقلال خواهی دانشجویان است/آرایش جدید ایسنا برای پوشش اخبار دانشگاهی


مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان یران(ایسنا) در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو نوشت: 16 آذر روز استقلال خواهی و عدالت طلبی دانشجویان و یادآور شکوفا شدن جنبش دانشجویی در ایران عزیز است.

- مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران به مناسبت روز دانشجو نوشت: 16 آذر روز استقلال خواهی دانشجویان است/آرایش جدید ایسنا برای پوشش اخبار دانشگاهی مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان یران(ایسنا) در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو نوشت: 16 آذر روز استقلال خواهی و عدالت طلبی دانشجویان و یادآور شکوفا شدن جنبش دانشجویی در ایران عزیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن یادداشت محمد مهدی خیرجو آمده است: بسم رب ّالقلم 16 آذر روز استقلال خواهی و عدالت طلبی دانشجویان و یادآور شکوفا شدن جنبش دانشجویی در ایران عزیز است.

16 آذر 1332 نقطه عطف دورانی است که دانشجویان این مرز و بوم با شجاعت و بصیرتی مثال زدنی، در دوره خفقان رژیم ستم شاهی نسبت به دخالت های آمریکا و انگلیس در امور داخلی ایران و کودتای ننگین مرداد 1332 فریاد استقلال کشیدند و خواهان اجرای عدالت شدند.

جنبش دانشجویی ایران از بدو فعالیت با به چالش کشیدن نظام سلطه جهانی و نفی وابستگی، همواره الهام بخش جامعه و گفتمان ساز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر روز استقلال خواهی دانشجویان است/آرایش جدید ایسنا برای پوشش اخبار دانشگاهی

16 آذر روز استقلال خواهی دانشجویان است/آرایش جدید ایسنا برای پوشش اخبار دانشگاهی