مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-23سياسي

تعداد دانش آموختگان رشته تغذیه با کشورهای توسعه یافته برابری می کند


رییس انجمن تغذیه ایران ضمن ارائه آماری از تعداد دانشجویان رشته تغذیه در مقاطع مختلف و همچنین فارغ التحصیلان این رشته در کشورمان تأکید کرد: - ایسنا/فارس رییس انجمن تغذیه ایران ضمن ارائه آماری از تعداد دانشجویان رشته تغذیه در مقاطع مختلف و همچنین فارغ التحصیلان این رشته در کشورمان تأکید کرد: در این زمینه با کشورهای توسعه یافته برابری می کنیم.

جلال الدین میرزای رزاز امروز، 2 آذر در نشست هم اندیشی اعضای انجمن تغذیه ایران که در شیراز برگزار شد، گفت: انجمن تغذیه ایران به عنوان قدیمی ترین و فعال ترین انجمن در حوزه سلامت کشور است که حدود 40 سال از فعالیت آن می گذرد.

وی افزود: حدود 13 هزار دانشجو در رشته تغذیه در مقاطع مختلف مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در کشور فارغ التحصیل و حدود 5 هزار دانشجو در 17 مرکز در کشور در حال تحصیل هستند که در این زمینه با کشورهای توسعه یافته برابری می کنیم.

رزاز با اشاره به نقش تغذیه سالم در پیشگیری از بیماری های غیر واگیر، انجمن تغذیه فارس را یکی از الگوهای موفق در کشور عنوان کرد که 70 تا 80 درصد مسائل این حوزه در سطح استان حل می شود و نشان از یک نمونه الگوی عملکردی و اجرایی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه شورای عالی غذا در استان فارس با حمایت استاندار به صورت فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دانش آموختگان رشته تغذیه با کشورهای توسعه یافته برابری می کند

تعداد دانش آموختگان رشته تغذیه با کشورهای توسعه یافته برابری می کند