مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 22:452023-11-23اجتماعي

این شهرها منتظر آلودگی هوا باشند/ کجا باران می بارد؟


از امروز پنج شنبه 1402/09/02 تا یک شنبه 1402/09/05 به دلیل سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده هایِ جوی و کاهش کیفیت هوا در چندین شهر بزرگ و صنعتی پیش بینی می شود.

- ؛ مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه 6 آذر سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و در استان های شمال غرب، برخی نقاط کرمانشاه، همدان و مرکزی، همچنین دامنه جنوبی البرز در استان های تهران، البرز و قزوین، موجب بارش باران و همچنین بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده سوم آذر با عبور موج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور در برخی نقاط استان های بوشهر، خوزستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری رگبار باران پیش بینی می شود و اواخر وقت فردا این شرایط جوی در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان حاکم است.

وی افزود: روز شنبه 4 آذر در برخی نقاط استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، همچنین جنوب کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز یکشنبه 5 آذر در استان های ساحلی خزر و اردبیل افزایش دما و وزش باد شدید جنوبی پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این شهرها منتظر آلودگی هوا باشند/ کجا باران می بارد؟

این شهرها منتظر آلودگی هوا باشند/ کجا باران می بارد؟