مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-09سياسي

همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی برگزار می شود


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از برگزاری همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از برگزاری همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خبر داد.

محمد عزتی در نشست کمیته علمی همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی، گفت: این همایش با هدف هم افزایی نهادهای اجرایی با مراکز علمی و دانشگاهی و آسیب شناسی مباحث مرتبط با قانون و شهرسازی در راستای اصلاح و یا تهیه دستورالعمل های جدید برگزار می شود.

وی افزود: این همایش در هفت محور اصلی با موضوعات: حقوق ساختمان، حقوق مدیریت شهری، حقوق شهرسازی، حقوق دادرسی شهری، حقوق سلامت شهری، حقوق زمین شهری و حقوق فناوری نوین شهری با مشارکت دو کمیسیون شهرسازی-معماری و حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و با همکاری دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی برگزار می شود

همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی برگزار می شود