مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-05حوادث

دستگیری 74 سارق و مالخر در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان در پی اجرای طرح عملیاتی مقابله با سارقان و مالخران کابل برق و سیم مخابرات در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا 74 نفر دستگیر شدند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان در پی اجرای طرح عملیاتی مقابله با سارقان و مالخران کابل برق و سیم مخابرات در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا 74 نفر دستگیر شدند.

سردار عزیزاله ملکی 14 آذر در جمع خبرنگاران ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت ‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان ها و نهادها و مسئولیت پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه های وقوع جرم است.

وی افزود: در پی اجرای طرح عملیاتی 3 روزه مقابله سارقان، مالخران و صنوف متخلف پیرامون سرقت کابل برق و سیم مخابرات در سطح گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و طی عملیات های جداگانه، 53 سارق و 21 مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به 85 فقره پرونده سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 74 سارق و مالخر در گیلان

دستگیری 74 سارق و مالخر در گیلان