مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 01:202023-12-16اجتماعي

گلستان سردتر می شود/ هر نوع فعالیت دریانوردی ممنوع


مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدارهای سطح نارنجی دریایی و سطح زرد برای مناطق جلگه ای و کوهستانی استان خبر داد و افزود: همزمان با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان شاهد طوفان و امواج 50 سانتی متر تا 2.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدارهای سطح نارنجی دریایی و سطح زرد برای مناطق جلگه ای و کوهستانی استان خبر داد و افزود: همزمان با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان شاهد طوفان و امواج 50 سانتی متر تا 2.

5 متر دریا خواهیم بود.

امان محمد کمالی شامگاه شنبه در گفت وگو با ایسنا با اعلام صدور هشدار سازمان هواشناسی برای استان گلستان، اظهار کرد: بررسی مدل ها نشان می دهد که از عصر امروز یکشنبه 26 آذر ماه شاهد نفوذ امواج سرد و بارشی به استان گلستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بارندگی، در مناطق کوهستانی و سردسیر ریزش برف، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش محسوس دمای بین 10 تا 12 درجه از اثرات فعالیت این سامانه است، ادامه داد: سامانه مذکور لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای به ویژه در مناطق کوهستانی و یخبندان در نواحی کوهستانی و سردسیر را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با تأکید بر اینکه فعالیت این سامانه شب دوشنبه 27 آذر ماه پایان می یابد، خاطرنشان کرد: اقصی نقاط گلستان با شدت و ضعف تحت تأثیر این سامانه قرار می گیرند و ره آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان سردتر می شود/ هر نوع فعالیت دریانوردی ممنوع

گلستان سردتر می شود/ هر نوع فعالیت دریانوردی ممنوع