مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-15پزشكي

510 آملی درگیر بیماری «ام اس» نیازمند نگاه ویژه خیران


هم اکنون 510 بیمار آملی مبتلا به ام اس بوده و برای هزینه های سرسام آور درمان و دارو بیماری مولتیپل اسکلروز نیازمند دست یاری و مساعدت خیران نیک اندیش هستند.

- خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر مالتیپل اسکلروزیس یا ام اس یک بیماری عصبی التهابی و فلج کننده مغز و نخاع است و در بیماران سیستم ایمنی بدن به غلاف محافظ(میلین) بافت عصبی حمله ور شده تا موجب اختلال در ارتباط بین مغز و دیگر مناطق بدن شود.

بیماری ام اس در پایان تخریب موقت یا آسیب دائم به اعصاب را شامل می شود و دامنه وسیع در بروز اختلالات ناشی از بیماری دارد که علایم همانند خستگی و احساس ضعف تا عدم تحرک یا مشکل دید و اختلالات حرکتی به همراه دارد.

ممکن است این روزها بسیار از بیماری ام اس بشنویم ولی اطلاع دقیق و جامع از آن نداریم هرچند علت خاص از بروز این بیماری سرکش و ناشناخته در دنیا وجود ندارد ولی زمینه های ژنتیکی، منطقه جغرافیایی تولد، منطقه زندگی، استرس، خستگی مفرط جسمی و روحی، درگیری با برخی ویروس ها و میکروب ها، مصرف دخانیات، مصرف بیش از اندازه نمک و سطح پایین ویتامین د می تواند در ایجاد ام اس دخیل باشد.

خیران نیک اندیش آملی برای حمایت از بیماران ام اس گردهم آمدند و با خیرخواهی و حل مشکلات بیماران حدود 15 میلیارد ریال کمک نقدی داشتند همچنین یک دستگاه ویلچر برقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

510 آملی درگیر بیماری «ام اس» نیازمند نگاه ویژه خیران

510 آملی درگیر بیماری «ام اس» نیازمند نگاه ویژه خیران