مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-02بين الملل

مقام امنیتی اسراییل: کاملا از حماس فریب خوردیم


یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی می گوید سران حماس بعد از کشف شیوه نفوذ ارتش این رژیم، جزییات عملیات طوفان الاقصی را به دور از دستگاه اطلاعاتی اسراییل میان خود رد و بدل کرده و تل آویو را کاملا فریب دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام امنیتی اسراییلی می گوید حماس پیش از انجام حمله هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اسراییل را به خوبی فریب داده است.

روزنامه جروزالم پست ، جمعه، نوشت: برخی منابع امنیتی اسراییل برآورد می کنند که سران حماس [از جمله] محمد ضیف [فرمانده کتائب القسام] و یحیی السنوار [رییس حماس در غزه] از نظارت شدید دستگاه اطلاعات اسراییل باخبر بوده اند و از شیوه هایی سِری برای انتقال پیام ها [میان خود] استفاده می کرده اند .

جروزالم پست در ادامه می افزاید: منابع امنیتی بر این باورند که الضیف و السنوار علی رغم نظارت اطلاعاتی اسراییل، پیام ها را میان خود رد و بدل می کرده اند .

براساس این گزارش، ارزیابی ها حاکی از آن است که حماس برای نفوذ در تاریخ هفتم ماه اکتبر تدارکات دقیقی انجام داده، به نحوی که یک مقام ارشد سرویس امنیتی اسراییل آن را فریب عالی توصیف کرده است.

این مقام امنیتی درباره تاکتیک هایی که سران نظامی حماس برای انتقال پیام استفاده کرده اند، می گوید: احتمالا جزییات، دستورالعمل های سری و احساسات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام امنیتی اسراییل: کاملا از حماس فریب خوردیم

مقام امنیتی اسراییل: کاملا از حماس فریب خوردیم