مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:352023-11-27سياسي

بسیج نهادی فراگیر و همواره در حال خدمت به مردم است


بسیج و تفکر بسیجی تاریخ مصرف نداشت که با پایان جنگ از بین برود، اخلاص، استقامت و شجاعت بسیجیان امروز در جهان طنین انداخته است و بسیج و تفکر بسیجی سرلوحه ملت های مقاوم قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، امام جمعه لارستان در مرایم صبحگاه مشترک نیروهای مسلج و بسیج با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی در آذر ماه سال 67 اظهار داشت: پس از پذیرش قطعنامه 598 و پایان جنگ، عده ای گمان میکردند که دیگر کار بییج پایان یافته است و تشکیل بسیج فقط مربوط به دفاع مقدس و حفظ مرزهای جغرافیایی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم افزود: بیانیه تاریخی امام در آذر ماه سال 67 بسیج و تفکر بسیجی را یک امری برای تمام تاریخ نشان داد همانطور که امام فرمودند ‏تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند ‎ ‏تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

‏ امام جمعه لار با اشاره به بیانات امام خمینی عنوان کرد: امام در ادامه این بیانیه تاریخی خود، بسیج و نیروی استقامت آنها را سلاحی در برابر کید دشمن دانستند و گفتند  من ‎ ‏مجدداً به همه ملت بزرگوار ایران و مسئولین عرض می کنم چه در جنگ و چه در صلح ‎ ‏بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً امریکا و شوروی‏ ‏از ما و اسلام عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نهادی فراگیر و همواره در حال خدمت به مردم است

بسیج نهادی فراگیر و همواره در حال خدمت به مردم است