مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-10حوادث

درخواست امداد هوایی برای اطفای حریق در مینی پالایشگاه بیرجند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیگیری های استاندار، درخواست هواپیما و بالگرد امدادی برای اطفای حریق مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به تهران و خراسان رضوی داده شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیگیری های استاندار، درخواست هواپیما و بالگرد امدادی برای اطفای حریق مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به تهران و خراسان رضوی داده شد.

محمدعلی آخوندی، امروز عصر یکشنبه 19 آذر در نشست مدیریت بحران حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در این منطقه برگزار شد، افزود: همه ظرفیت ها و تجهیزات در استان باید به میدان بیاید تا خسارت حادثه حریق در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به حداقل برسد، البته جان افراد اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: لذا برای اینکه در این حریق، حادثه ای برای افراد رخ ندهد از خودروی آتش نشانی تا فوم موجود در شرکت نفت با پیش بینی های لازم باید به کارگیری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: شرایط طوری نیست که ریسک را مشخص کنیم باید بدانیم آیا انفجار تکرار می شود یا نه؟ خدمات امدادی از جنبه های ایمن تر باید بررسی شود و منطقی نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امداد هوایی برای اطفای حریق در مینی پالایشگاه بیرجند

درخواست امداد هوایی برای اطفای حریق در مینی پالایشگاه بیرجند