مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-01اقتصادي

صادرات 50 درصدی کیوی کشور به اوراسیا از طریق گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سالانه بیش از 210 هزار تن محصول کیوی کشور از گیلان صادر می شود، تصریح کرد: 50 درصد کیوی ایران به اتحادیه اوراسیا به عنوان بازار هدف ما صادر می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سالانه بیش از 210 هزار تن محصول کیوی کشور از گیلان صادر می شود، تصریح کرد: 50 درصد کیوی ایران به اتحادیه اوراسیا به عنوان بازار هدف ما صادر می شود.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، محصول ارزآور کیوی را برای کشور مهم دانست و اظهار کرد: کیوی ایران به بیش از 30 کشور دنیا صادر می شود و لذا باید برنامه های مدون علمی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری را در دستور کار قرار دهیم.

وی استان گیلان را دارای 7560 هکتار باغ کیوی دانست و افزود: سالانه 210 هزار تا 215 هزار تن کیوی در گیلان تولید می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه سالانه بیش از 210 هزار تن محصول کیوی کشور از گیلان صادر می شود، تصریح کرد: 50 درصد کیوی ایران به اتحادیه اوراسیا به عنوان بازار هدف ما صادر می شود و مابقی را به بازارهای منطقه از جمله عراق و امارات و افغانستان صادر می کنیم.

محمدی، کیوی را محصول صادراتی دانست که نیازمند نگاه علمی و تخصصی است و خاطرنشان کرد: باید اقدام به تولید کیوی مطابق با ذائقه بازارهای هدف کنیم و ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 50 درصدی کیوی کشور به اوراسیا از طریق گیلان

صادرات 50 درصدی کیوی کشور به اوراسیا از طریق گیلان