مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26حوادث

بازگشت آرامش به جامعه با دستگیری سارقان گیلان توسط پلیس


فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در 6 ماهه گذشته 7 هزار و 418 سارق در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به 7 هزار و 762 فقره انواع سرقت عادی اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی این استان، پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان ها و نهادها و مسئولیت پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه های وقوع جرم دانست و اظهار کرد: با برنامه ریزی دقیق، احساس مسؤولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

  وی با بیان اینکه با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش های صورت گرفته پلیس آگاهی در 6 ماهه گذشته طی عملیات های جداگانه 7 هزار و 418 سارق در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان دستگیر شده به 7 هزار و 762 فقره انواع سرقت عادی اعتراف کردند.

  به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان، سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

  ملکی، عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و افزود: یکی از اصلی ترین و مهمترین اولویت های پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آرامش به جامعه با دستگیری سارقان گیلان توسط پلیس

بازگشت آرامش به جامعه با دستگیری سارقان گیلان توسط پلیس