مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-01سياسي

فاز اول مجتمع آبرسانی خروسلو مغان به بهره برداری رسید


فاز اول مجتمع آبرسانی منطقه خروسلو مغان موسوم به «آج اشمه» با هدف پایدارسازی آب شرب 234 روستا و قشلاقات شهرستان های بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فاز اول مجتمع آبرسانی خروسلوی مغان با هدف تامین آب پایدار برای روستاها و قشلاقات منطقه مغان با حضور آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی به بهره برداری رسید.

علیرضا نعمت سلطانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در آیین بهره برداری از فاز اول مجتمع آبرسانی خروسلو در شهرستان بیله سوار مغان اظهار کرد: فاز اول این پروژه شامل ایستگاه پمپاژ مجتمع آبرسانی است و با انتقال 100 لیتر بر ثانیه آب، بیش از 21 هزار و 418 روستانشین از آب پایدار برخوردار می شوند.

وی افزود: مجتمع آبرسانی خروسلو با دورنمای تامین آب 234 روستا تا سال 1425 اجرا می شود و در فاز دوم این پروژه بزرگ عمرانی، تصفیه خانه نیز احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: برای رفع مشکل آب روستاها و قشلاقات مغان، تاکنون 434 کیلومتر خط انتقال، 250 کیلومتر شبکه، 11 ایستگاه پمپاژ آب و 16 مخزن با حجم کلی هشت هزار و 400 متر مکعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول مجتمع آبرسانی خروسلو مغان به بهره برداری رسید

فاز اول مجتمع آبرسانی خروسلو مغان به بهره برداری رسید