مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-03پزشكي

ویدیو کنفرانس مقامات چین با سازمان جهانی بهداشت در خصوص بیماری های تنفسی


رسانه ها روز گذشته (شنبه) اعلام کردند که سازمان جهانی بهداشت (WHO) و مقامات بهداشتی چین ویدیو کنفرانس دیگری را در خصوص بیماری های تنفسی شایع شده در این کشور برگزار کردند.

- رسانه ها روز گذشته (شنبه) اعلام کردند که سازمان جهانی بهداشت (WHO) و مقامات بهداشتی چین ویدیو کنفرانس دیگری را در خصوص بیماری های تنفسی شایع شده در این کشور برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آناتولی، در این نشست، کارشناسان چینی به روزرسانی هایی را در مورد نظارت ملی و تشخیص بالینی و درمان بیماری های تنفسی از جلسه تبادل فنی که در 23 نوامبر برگزار شد، ارائه کردند.

کمیسیون ملی بهداشت چین در این نشست بار دیگر تاکید کرد که تمام بیماری های حاد تنفسی که در حال حاضر در این کشور شایع هستند، توسط پاتوژن های (عوامل بیماری زا) شناخته شده ایجاد می شوند و هیچ بیماری عفونی ناشی از ویروس یا باکتری جدیدی شناسایی نشده است.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های پکن، در مجموع 72 هزار و 475 مورد ابتلا به 16 بیماری عفونی بین 20 تا 26 نوامبر در پکن گزارش شده است.

روز چهارشنبه، مقامات بهداشتی چین از شهروندان خواستند تا اقدامات احتیاطی را انجام دهند زیرا در چندین منطقه این کشور افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدیو کنفرانس مقامات چین با سازمان جهانی بهداشت در خصوص بیماری های تنفسی

ویدیو کنفرانس مقامات چین با سازمان جهانی بهداشت در خصوص بیماری های تنفسی