مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-21اقتصادي

اختلاف قیمت عامل مشکل توزیع مرغ در گیلان


معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تلاش عده ای برای ایجاد التهاب مصنوعی در بازار مرغ گفت: مشکلات جزیی و مقطعی در توزیع مرغ، - قاسم جوادزاده معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی گیلان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، یکی از مشکلات موجود در خصوص توزیع مرغ را خریداری بیش از قیمت مصوب در استان های دیگر و همجوار گیلان دانست و اظهار کرد: در شب هایی مثل شب یلدا ممکن است با مشکلات جزیی در توزیع مرغ مواجه شویم که دلیلش فروش احتمالی مرغ توسط زنجیره و کشتارگاه ها به استان های دیگر به علت تفاوت قیمت به نسبت گیلان است.

وی با اشاره به افزایش سطح جوجه ریزی در گیلان به نسبت سال های گذشته گفت: در ماه جاری 12 میلیون جوجه ریزی در کشتارگاه های گیلان انجام شد که به نسبت مشابه سال گذشته با افزایش 22 درصدی مواجه بودیم.

معاون توسعه بازرگانی نهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مشکل و کمبودی بابت تولید و کشتار مرغ در گیلان احساس نمی شود، افزود: در روز گذشته 611 تن لاشه مرغ در هفت کشتارگاه گیلان تولید شد که از این میزان 289 تن داخل استان توزیع شده است.

جوادزاده با اشاره به تلاش عده ای برای ایجاد التهاب مصنوعی در بازار مرغ گفت: برخی از افراد با سیستم هوشمند عرضه مرغ مخالف هستند و با ایجاد التهاب مصنوعی در بازار مرغ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف قیمت عامل مشکل توزیع مرغ در گیلان

اختلاف قیمت عامل مشکل توزیع مرغ در گیلان