مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-03سياسي

تحویل کامل پروژه مسکن شهرک امام(ره) تا پایان سال 1403


میثم کلهر رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمانشاه گفت: متقاضیان ثبت نامی پروژه 712 واحدی مسکونی شهرک امام(ره) در فاز 1 و 3 تا پایان شهریور سال بعد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، میثم کلهر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص پروژه 712 واحدی دولت آباد واقع در شهرک امام خمینی(ره) کرمانشاه که در سه فاز در حال اجرا هست،  اظهار کرد: این پروژه توسط شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان تسهیلگر پروژه شروع شد.

وی افزود: 3 فاز این پروژه بدین لحاظ است که دو فاز 272 واحدی و یک 168 واحدی هست که توسط دو پیمانکار کشوری در حال انجام هست.

*تعهد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پنجاه هزار واحد مسکونی در کشور هست.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمانشاه نهضت مسکن ملی در استان ها سنبلی برای افرادی است که قصد خرید منزل با دسترسی آسان و قیمت پایین دانست و تصریح کرد: تعهد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حسب منویات مقام معظم رهبری(مدظله) پنجاه هزار واحد مسکونی در حوزه طرح اقدام ملی مسکن هست.

وی ادامه داد: در استان هایی مانند یزد و زنجان که خود ستاد اجرایی اراضی ای برای اجرای این طرح داشت در خود اراضی این پروژه ملی مسکن بارگذاری شد و شروع به کارکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل کامل پروژه مسکن شهرک امام(ره) تا پایان سال 1403

تحویل کامل پروژه مسکن شهرک امام(ره) تا پایان سال 1403