مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-10اقتصادي

کاهش افت فشار گاز مازندران با اتصال شبکه به تهران


شبکه گازرسانی مازندران از هراز و سوادکوه به تهران متصل خواهد شد که موجب کاهش افت فشار گاز استان می شود.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: شبکه گازرسانی مازندران از هراز و سوادکوه به تهران متصل خواهد شد که موجب کاهش افت فشار گاز استان می شود.

قاسم مایلی رستمی امروز، 19 آذر در نشست رییس و هیات رییسه شورای اسلامی مازندران برای بررسی گازرسانی به مناطق بالادست استان که از مطالبات شهروندان و شورای اسلامی استان است، اظهار کرد: در بخش گاز رسانی به مناطق بالادست مازندران حدود 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای امسال اختصاص یافت که طرح های این مناطق به سرعت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به منطقه دوهزار و سه هزار تنکابن با اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است، افزود: برای بخش دالخانی رامسر نیز 500 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت تا اهالی این بخش نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی 88 کیلومتری برای 11 روستای کم برخوردار اشکورات رامسر با هزینه هر کیلومتری تا 11 میلیارد تومان خبر داد و یادآور شد: همچنین گازرسانی مناطق بالادست حوزه انتخابیه نوشهر چالوس و کلاردشت و ادامه آن تا بلده با هزار و 400 میلیارد تومان در حال اجرا است که شبکه گازرسانی بلده 350 کیلومتری با 10 پیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش افت فشار گاز مازندران با اتصال شبکه به تهران

کاهش افت فشار گاز مازندران با اتصال شبکه به تهران