مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-10پزشكي

مرکز جراحی اطفال در بیمارستان رازی ایلام راه اندازی می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی تفاهم نامه همکاری با موسسه خیریه محکم و دانشگاه علوم پزشکی، اولین مرکز جراحی اطفال در بیمارستان رازی ایجاد می شود.

- هدایت حیدری زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، ظهر شنبه 19 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: وجود متخصصان برجسته که به صورت رایگان در کاهش آلام کودکان ناهنجاری های خاص و درمان بیماری های آنان اقدام می کنند موهبتی بسیار بزرگ است.

  وی افزود: با کسب مجوزات لازم از سوی وزارت بهداشت و تامین اعتبار در راستای حمایت از کودکان دارای ناهنجاری های خاص و استفاده از توریسم درمانی اولین مرکز جراحی اطفال در بیمارستان رازی با همراهی موسسه محکم راه اندازی خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: ضروری است در این رابطه اقدامات و اطلاع رسانی دقیق در منطقه و حتی کشور عراق انجام پذیرد تا بتوان از این فرصت بهره کافی را کسب کرد.

حیدری زاده با اشاره به اهمیت آموزش در کنار درمان، گفت: حضور موسسه محکم در استان ایلام فرصتی است که دانشجویان نیز در اتاق های عمل جراحی کودکان دارای ناهنجاری های خاص حضور داشته باشند و رزیدنت و اینترن ها را به سمت جراحی اطفال سوق دهند که اجر اخروی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جراحی اطفال در بیمارستان رازی ایلام راه اندازی می شود

مرکز جراحی اطفال در بیمارستان رازی ایلام راه اندازی می شود