مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-03سياسي

واکنش نظام پزشکی چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به مجروح شدن یک پرستار


هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان های بویراحمد، دنا، بهمیی و مارگون به مجروح شدن پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج واکنش نشان داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان های بویراحمد، دنا، بهمیی و مارگون به مجروح شدن پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن نظام پزشکی این چهار شهرستان که به دفتر این خبرگزاری ارسال شده، آمده است؛ به نام خدا حضور کادر مجرب درمانی در استان کمک بزرگی به مردم شریف این استان و به خصوص نیازمندان به خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز خواهد بود.

متاسفانه در سال های اخیر شاهد برخوردهای ناپسند به کادر مجرب درمان در استان بوده ایم که این برخوردها از یک طرف لطمه بزرگی به فرهنگ غنی مردم شریف این استان وارد کرده و از طرف دیگر باعث فراری دادن کادر درمان و به خصوص عزیزانی خواهد کرد که شاخصه حضور و خدمتگزاری خود را امنیت جانی می دانند.

با کمال تأسف بارها شاهد برخوردهای ناشایست، غیره انسانی و نامتعارف از طرف برخی افراد به سرمایه های علمی و انسانی در بیمارستان های مختلف استان بوده ایم، از نابینا کردن چشم پرستار زحمتکش بیمارستان گرفته تا شکستن دست بهترین فوق تخصص چشم که هنرمندانه چشمان عده زیادی را بینا می کرد و کتک کاری بهترین فوق تخصص جراحی استان که زندگی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نظام پزشکی چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به مجروح شدن یک پرستار

واکنش نظام پزشکی چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به مجروح شدن یک پرستار