مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-10سياسي

آمریکا با وتو کردن پایان جنگ غزه خوی وحشیانه خود را نمایان کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، - رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با چنین نظری که امریکا به ادامه بمباران وحشیانه اسراییلی ها و کشتارکودکان و زنان بی دفاع غزه داد؛ کاملاً زوایای حقوق بشری آن ها عیان شد و خوی وحشی گری آن ها را نمایان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع حرم، با مرور رویداد های مهم تاریخ معاصر کشور به سالروز اعلام خبر آغازگری جنگ 8 ساله از سوی صدام حسین اشاره کرد و گفت: این اقدام بالأخره بعد از گذشت سال ها در سال 1370 از سوی سازمان ملل مطرح شد و سند تجاوز آن به تأیید رسید.

وی همچنین به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در 19 آذر ماه سال 1363 که به فرمان امام راحل اشاره کرد و وظیفه این شورا که متشکل از تعدادی نخبگان و مسئولان کشور است را، برنامه ریزی مسائل فرهنگی کشور برشمرد.

رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: انقلاب ما و ریشه آن واقعا یک انقلاب فرهنگی بوده و تأثیراتی که در دنیا گذاشت به دلیل فرهنگی بودن انقلاب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با وتو کردن پایان جنگ غزه خوی وحشیانه خود را نمایان کرد

آمریکا با وتو کردن پایان جنگ غزه خوی وحشیانه خود را نمایان کرد