مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-27سياسي

قول مساعدت آیت الله آملی لاریجانی برای تکمیل بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور


در خدمت و کمک به تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی موزه دفاع مقدس کشور در مرکز مازندران به منظور استفاده سریع تر جوانان و مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله صادق لاریجانی بعدازظهر امروز دوشنبه 6 آذر ماه در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و ادای احترام به هشت شهید گمنام ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: شهادت و جهاد در راه خدا برای خود شهید و مجاهد یک تعالی و عروج نیست بلکه فرهنگ سازی و تمدن سازی عمیق را به همراه دارد.

وی از موزه دفاع مقدس نوعی تجلی فرهنگ ایثار و شهادت نامید و افزود: یادآوری دینی که برای استقلال و تعالی کشور از جان خود گذشتند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: مقاومت غزه، لبنان و عراق متاثر از این جریان عظیم فرهنگی و تمدن اسلامی است که اساس آن بر شهادت بنا نهاده شد رنجی که هم اکنون آن ها متحمل می شوند در مسیر جهاد فی سبیل الله است.

*مقاومت فرهنگ سازی در جهت تقویت مکتب اسلام است وی همچنین پس از ادای احترام به ساحت هشت شهید خوشنام تدفینی یادمان حفظ آثار مرکز مازندران در جمع پیشکسوتان و بسیجیان، گفت: شهادت مکتب فرهنگ ساز جامعه است و باغ موزه دفاع مقدس، نماد و تجلیگاه تمدن سازی فرهنگ شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعدت آیت الله آملی لاریجانی برای تکمیل بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور

قول مساعدت آیت الله آملی لاریجانی برای تکمیل بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور