مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 01:052023-12-10سياسي

اعلام جزییات مراسم تشییع 3 شهید گمنام در لرستان


به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم تشییع سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر های کوهنانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار محسن رشیدی امشب در جمع خبرنگاران جزییات تشییع مراسم شهدای گمنام در لرستان را تشریح و افزود: همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) مراسم تشییع سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر های کوهنانی، سپیددشت و فیروزآباد برگزار می شود.

  به گفته وی دوشنبه بیستم آذر، ساعت 15 سه شهید گمنام از طریق شهرستان بروجرد وارد لرستان می شوند، آیین استقبال از شهدا ساعت 15:30 در گلزار شهدای این شهرستان برگزار و پس از نماز مغرب و عشا در مصلی مراسم شبی با شهدا برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: روز سه شنبه مراسم استقبال از شهدا از ساعت 9 تا 11 در دورود، 15 تا 17 در الیگودرز و سپس مراسم شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در ازنا برگزار می شود.

رشیدی گفت: روز چهارشنبه از ساعت 9 تا 11 مراسم استقبال از شهدا در بیرانشهر، 15 تا 17 در الشتر و همزمان با نماز مغرب و عشا نورآبادی ها میزبان شهدای گمنام خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مراسم تشییع 3 شهید گمنام در لرستان

اعلام جزییات مراسم تشییع 3 شهید گمنام در لرستان