مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-10سياسي

ناگفته ها درباره مستند پرویز ثابتی


شبکه منوتو در آخرین روزهای فعالیت خود، مستند پرویز ثابتی را نمایش داد که به نظر می رسد تنها هدف آن پاک سازی ساواک و تبلیغ پهلوی ها باشد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: مستند پرویز ثابتی تنها چند روز پس از اعلام تعطیلی احتمالی منوتو از این شبکه تلویزیونی پخش شد تا آخرین تلاش های این شبکه منتسب به سلطنت طلبان برای تبلیغ پهلوی به سرانجام برسد.

مستندی که در پنج قسمت از این شبکه پخش و در پلتقرم یوتیوب قابل تماشا است و به نظر می رسد تا به حال و پس از گذشت حدود دو هفته یکی از بحث برانگیزترین مباحث در توییتر فارسی و دیگر بسترهای مجازی بوده است به نحوی که ثابتی و منوتو در چند مقطع زمانی مختلف به ترندهای توییتر در این مدت بدل شدند و بحث و نظر کاربران مجازی درباره ساختار مستند و صحبت های ثابتی ادامه دارد.

استفاده از گونه مستند برای بیان ماجراها و موضوعات تاریخی و اجتماعی معاصر ایران یکی از تمهیداتی بود که شبکه منوتو در سال های اخیر برای جذب مخاطب از آن استفاده می کرد.

بهره گیری این شبکه از این گونه از دو جهت حایز اهمیت و بحث برانگیز بوده است: نخست اینکه دادن اطلاعات زیاد و به نوعی القای مضامین مهم فرهنگی و سیاسی به طور مستقیم و واضح از طریق مستند بسیار ساده تر و تاثیرگذارتر از سینمای داستانی ممکن می شود و دوم اینکه دسترسی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته ها درباره مستند پرویز ثابتی

ناگفته ها درباره مستند پرویز ثابتی