مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-09اقتصادي

صدور بیش از 6200 ابلاغیه رفع نقص در کارگاه های سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان آبان ماه جاری 6 هزار و 248 ابلاغیه رفع نقص در این استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در اجرای ماده 85 قانون کار، بازرسی های ادواری و موردی از کارگاه ها برای نظارت بر حسن اجرای این قانون و مسائل مرتبط با ایمنی و حفاظت فنی بوده انجام می شود که هدف اصلی آن با اولویت تأمین ایمنی، پیشگیری از حوادث، حفظ و صیانت از کارگران همچنین مسائل مرتبط با حقوق و مزایای قانونی کارگران شاغل در این کارگاه ها است.

وی افزود: در طی هشت ماه گذشته از امسال، بازرسان کار سیستان و بلوچستان جمعا 8525 بازرسی از کارگاه های سطح استان بصورت ادواری و موردی یا کارگاه های پرخطر انجام داده اند که منجر به صدور 6248 ابلاغیه رفع نقص در این کارگاه ها شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در استان تلاش شده و می شود تا با نظارت و آموزش ایمنی در واحدهای کاری در پیشگیری از وقوع حوادث کارگاهی با همکاری تشکل های کارگری و کارفرمایی و استفاده از ظرفیت سازمان ها و نهادها، اقدامات مؤثری در راستای صیانت از نیروی کار صورت گیرد.

سلامی گفت: صیانت از نیروی کار از جمله اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شمار می رود و در این خصوص ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 6200 ابلاغیه رفع نقص در کارگاه های سیستان و بلوچستان

صدور بیش از 6200 ابلاغیه رفع نقص در کارگاه های سیستان و بلوچستان