مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-24سياسي

امام جمعه اردبیل: ذلت رژیم صهیونیستی نشانگر پیروزی حقانیت بر ظلم است


تنازل های خوارکننده رژیم صهیونیستی قطعاً در آینده ادامه خواهد داشت همه این ها نشان می دهد که پیروزی در میدان صرفاً با سلاح های پیشرفته نیست بلکه با ایمان اعتقاد راسخ و با داشتن حقانیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار گردید اظهار داشت: در اول غائله غزه هم آمریکا و هم اروپا اعلام کردند که برای حل مشکل، رژیم صهیونیستی مجبور است که تصمیمات سخت و دردناک بگیرد و به گزینه های سخت تن در دهد و این پیشگویی محقق شد.

وی ادامه داد: در این مدت چهل روز رژیم صهیونیستی بارها و بارها رسماً اعلام کرد که باید اسراء بدون هرگونه پیش شرط آزاد شوند اما مجبور به پذیرش شروط حماس شد بارها اعلام کرد که آتش بس در کار نیست اما مجبور به پذیرش آتش بس شد.

بارها اعلام کرد تا حماس ریشه کن نشود حملات ادامه خواهد داشت اما مجبور به پذیرش آتش بس شد.

در حالی که حماس هنوز قدرت بزرگ میدان است.

امام جمعه اردبیل افزود: بارها اعلام کرد که معبر رفح هیچ وقت باز نخواهد شد و آب، سوخت و غذا به غزه ارسال نخواهد شد چون حماس از آن استفاده خواهد کرد اما با ذلت تمام از این شرط خود عدول کرد بارها اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: ذلت رژیم صهیونیستی نشانگر پیروزی حقانیت بر ظلم است

امام جمعه اردبیل: ذلت رژیم صهیونیستی نشانگر پیروزی حقانیت بر ظلم است