مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-26سياسي

اقدامات جهادی و خدمات بسیج ادارات در استان اصفهان


رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان گفت:اعزام 70 گروه جهادی به محلات و روستاهای نیازمند و حل مشکلات آنان و ارائه خدمات پزشکی، آموزشی و مشاوره ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احسان اله رضاپور ، مسوول بسیج ادارات استان اصفهان روز یک شنبه در صبحگاه مشترک بسیج ادارات استان اصفهان گفت: بی تردید یکی از درخشان ترین برگهای زرین کتاب قطور افتخارات انقلاب اسلامی صدور فرمان تاریخی بنیانگزار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این امر بر همگان واضح و مبرهن است که دوراندیشی و درایت امام راحل رحمهالله علیه و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، مهمترین عامل خنثی سازی توطئه ها و خباثت ها درمقابل راه نورانی مردم عزیز این سرزمین بوده است.

رضاپور خاطرنشان کرد: به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) شجره طیبه بسیج به عنوان نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها و لحظه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی و مردم موثر بوده و انشاالله به قوت این راه نورانی را ادامه خواهد داد.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان با اشاره به بخشی از فعالیت های این سازمان در استان اصفهان گفت: جذب و توسعه52 هزار و 847 نفر بسیجی عادی و فعال در قالب تشکیلات بسیج ادارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات جهادی و خدمات بسیج ادارات در استان اصفهان

اقدامات جهادی و خدمات بسیج ادارات در استان اصفهان