مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-22سياسي

نمایشگاه اسوه معرفی پایگاه ها و قرارگاه های تحول محلات افتتاح شد


نمایشگاه اسوه معرفی پایگاه ها و قرارگاه های برتر تحول محلات بسیج هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و استاندار هرمزگان در مصلای بندرعباس آغاز به کار کرد.

- ایسنا/هرمزگان نمایشگاه اسوه معرفی پایگاه ها و قرارگاه های برتر تحول محلات بسیج هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و استاندار هرمزگان در مصلای بندرعباس آغاز به کار کرد.

ظهر امروز (یکم آذرماه)، با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حبیب بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی نمایشگاه اسوه معرفی پایگاه ها و قرارگاه های برتر تحول محلات بسیج هرمزگان آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه 40 پایگاه بسیج و قرارگاه تحول محلات استان عملکرد و توانمندی های خود را به نمایش گذاشته اند و دستاوردهای فرهنگی، محرومیت زدایی، سازندگی و تبلیغی و تبیینی مهمترین محورهای این نمایشگاه است.

رویکرد این نمایشگاه با توجه به شعار امسال هفته بسیج؛ بسیج امید ملت ایران انتخاب شده است، یکی دیگر از شاخص های این نمایشگاه توجه به موضوع غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی و اعلام آمادگی بسیجیان هرمزگان برای حضور در تمام صحنه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اسوه معرفی پایگاه ها و قرارگاه های تحول محلات افتتاح شد

نمایشگاه اسوه معرفی پایگاه ها و قرارگاه های تحول محلات افتتاح شد