مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-29فرهنگي

در رویداد های تئاتری چالش متن داریم/مسئولان به تئاتری ها توجه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران در 2 بخش صحنه ای و خیابانی به دبیری مهدی اکبری زاده و داوری شهرام کرمی، - عضو هیات داوران بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران ضعف متون نمایشی را چالش گروه ها و همچنین رویداد های تئاتری کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران در 2 بخش صحنه ای و خیابانی به دبیری مهدی اکبری زاده و داوری شهرام کرمی، آرام جعفری و شیوا مکی نیان در بخش صحنه ای و وحید فخر موسوی، رضا فیاضی و روح الله سنایی در بخش خیابانی برگزار شد و چندی پیش طی مراسمی برگزیدگان خود را معرفی کرد.

شیوا مکی نیان با گذشت چند روز از پایان یافتن این جشنواره، بزرگترین چالش پیش روی گروه های تئاتری در این جشنواره را متون نمایشی عنوان کرد و این چالش را به تمامی رویداد های تئاتر کشور تعمیم داد.

وی با بیان این موضوع افزود: متن های انتخابی یا متن های نوشته شده یکی از مهمترین نقطه ضعف هایی است که وجود دارد.

مکی نیان افزود: در واقع به طور معمول در جشنواره خواهان دیدن اجرا های خوبی هستیم که پر از ایده و خلاقیت باشد چه در عرصه کارگردانی، متن، بازی، صحنه و … جشنواره تئاتر از نگاه من تجمیع دوستان هم فرکانس با طول موج های مشابه است که باید بالاترین کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رویداد های تئاتری چالش متن داریم/مسئولان به تئاتری ها توجه کنند

در رویداد های تئاتری چالش متن داریم/مسئولان به تئاتری ها توجه کنند