مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-09اقتصادي

برگزاری بیش از 18 رویداد گردشگری در استان سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: برگزاری بیش از 18 رویداد گردشگری در 9 ماه امسال رونق اقتصاد بومی، فروش صنایع دستی و افزایش نشاط اجتماعی را در این استان به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان اظهار کرد: تمامی برنامه ها و اهداف این اداره کل برای خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: نقش خدمات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زندگی مردم این استان مشهود است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ثبت جهانی 6 کاروانسرای این استان، عضویت در اتحادیه بین المللی شهرهای عضو راه ابریشم، ایجاد نرم افزار پارکوپلو، برگزاری رویداد ملی مهر اصالت در استان سمنان و .

ازجمله اقداماتی است که نفعی همگانی در استان و کشور دارد.

کرم زاده با بیان اینکه گردشگری، اقتصاد و اشتغال پایدار را به همراه دارد، افزود: توسعه زیرساخت های گردشگری با آبرسانی، ایجاد پل، ایجاد راه دسترسی، ایجاد برج های نوری، کف سازی و سنگ فرش کردن معابر و …به طور متوازن در تمامی روستاها و شهرستان های استان سمنان با هدف جذب گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 18 رویداد گردشگری در استان سمنان

برگزاری بیش از 18 رویداد گردشگری در استان سمنان