مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-06اقتصادي

توزیع یک میلیون و 500 هزار لیتر نفت بین عشایر/تامین 25 درصد پروتیین لرستان


از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید بین عشایر استان توزیع شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید بین عشایر استان توزیع شد.

هوشنگ نورمحمدی پانزدهم آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کوچ پاییزه عشایر لرستان از اواخر مهر ماه به سمت مناطق قشلاقی انجام شده و 6 ماه از سال را در این مناطق در شمال استان های ایلام، خوزستان و جنوب استان مستقر هستند.

وی افزود: خدمات رسانی به عشایر در این مدت در مناطق قشلاقی به طور مرتب صورت می گیرد و در این راستا 45 هزار سیلندر گاز به منظور تامین سوخت در اختیار عشایر قرار گرفته است.

نورمحمدی به تامین آب آشامیدنی جامعه عشایری لرستان اشاره کرد و گفت: با استفاده از 10 تانکر 14 هزار لیتری توزیع آب آشامیدنی عشایر به صورت مرتب در طول سال در مناطق صعب العبور انجام می شود.

مدیرکل امور عشایری لرستان افزود: تا کنون 5000 تن علوفه در راستای تأمین خوراک دام به صورت نسیه و 10 هزار تن علوفه (کنسانتره و جو) به صورت نقدی در اختیار دامداران عشایر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بیش از 14 هزار خانوار با 83 هزار نفر جمعیت، حدود پنج درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند که از این تعداد حدود 11 هزار و 200 خانوار کوچ رو هستند و هر دامدار عشایری به تنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیون و 500 هزار لیتر نفت بین عشایر/تامین 25 درصد پروتیین لرستان

توزیع یک میلیون و 500 هزار لیتر نفت بین عشایر/تامین 25 درصد پروتیین لرستان