مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-21سياسي

تیرخلاص سوئد به عدالت و حقوق بشر


خانواده قربانیان ترور تاکنون دو بار برای شهادت در خصوص جنایات افرادی که اکنون به عنوان شاهد و شاکی در دادگاه حمید نوری حضور یافته اند تقاضای حضور در دادگاه را می کنند اما دادستان سوئد واکنشی به این تقاضا نمی کند؛ - خبرگزاری فارس، یادداشت، سیدمحمدجواد هاشمی نژاد، دبیرکل بنیاد خانواده شهدای ترور: دادگاه تجدیدنظر سوئد در حکمی از پیش تعیین شده و قابل انتظار، محکومیت آقای حمید نوری شهروند ایرانی و مجازات ظالمانه وی را تأیید کرد.

آقای نوری، در آبان 1398 در فرودگاه استکهلم بازداشت شد و از آن زمان تاکنون به مدت چهار سال در زندان انفرادی به سر برده است.

شکات و شهود دادگاه و حامیان آن اعضای گروهک تروریستی منافقین بودند که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز سوابق تاریک و تبهکارانه ای دارند و تاکنون گزارش های متعدد بین المللی علیه آنها منتشر شده است.

دادگاه سوئد و دادستانی آن با اتکا به اظهارات تروریست ها و شهادت آنها، اسناد (کتاب خاطرات) ارائه شده توسط آنها و دفاعیه های وکلای گروهک تروریستی منافقین، آقای نوری را محکوم کرد! این شهروند ایرانی در مدت محاکمه و در زندان با شکنجه های مختلفی روبرو گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیرخلاص سوئد به عدالت و حقوق بشر

تیرخلاص سوئد به عدالت و حقوق بشر