مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-09فرهنگي

اگر برنده نوبل به حرف منتقدان گوش می داد!


«یون فوسه» نویسنده ای که امسال به عنوان برنده نوبل ادبیات انتخاب شد، در سخنرانی اخیر خود گفت که اگر به نظرات منتقدان گوش داده بود، نویسندگی را از 40 سال پیش رها کرده بود.

- یون فوسه نویسنده ای که امسال به عنوان برنده نوبل ادبیات انتخاب شد، در سخنرانی اخیر خود گفت که اگر به نظرات منتقدان گوش داده بود، نویسندگی را از 40 سال پیش رها کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، یون فوسه ، نویسنده نروژی برنده نوبل ادبیات سال 2023 گفت که نخستین کتاب هایش از سوی منتقدان بسیار ضعیف تلقی شده بودند و اگر به نظرات آن ها گوش داده بود باید نویسندگی را از 40 سال پیش رها می کرد.

فوسه که کتاب هایی از جمله مجموعه رمان های سپتولوژی ، الیس در آتش ، مالیخولیا و یک درخشش را منتشر کرده است در ماه اکتبر برای نمایشنامه ها و نثرهای بدیعی که به ناگفتنی ها صدا می بخشند به عنوان جدیدترین برنده جایزه نوبل ادبیات برگزیده شد.

این نویسنده هنگام سخنرانی در روز پنجشنبه به این نکته نیز اشاره کرد که در نوشته هایش خودکشی های زیادی وجود دارد و می ترسد که کارش ممکن است در مشروعیت بخشیدن به خودکشی نقش داشته باشد .

با این حال این نویسنده پس از دریافت جایزه نوبل تحت تاثیر مخاطبانی قرار گرفت که خالصانه اعلام کردند نوشته های فوسه به سادگی زندگی آن ها را نجات داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر برنده نوبل به حرف منتقدان گوش می داد!

اگر برنده نوبل به حرف منتقدان گوش می داد!